torsdag 24 maj 2007

NFV - Vilka va me'?

Här kommer en lista på alla personer som jag kommer ihåg från NFV tiden - Jag har glömt 3/4 säkert!!! Hjälp gärna till att fylla på!!!!

-Jan Sandström
-Henrik Elmér
-Conny Enell
-Magnus Enell
-Johan Mattison
-Stefan Randholm
-Christina Håård
-Thomas Häll
-Marie Louise Lindberg
-Lennart Håård
-Karin Arnedal
-Anna Johansson
-Nina Johansson
-Helene Karlsson
-Anders Erlandsson
-Mia Erlandsson
-Martin Joanson
-Kelley Smith
-Debbie Kennerson
-Liselotte Säll
-Göran Ljungsell
-Monica Gustafsson
-Carola Gustafsson
.
.
.

+ Lärare från Brinell och Norråsa skolan:

-Laila Ly
-Torvall Larsson
- ? (Darra jord)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Debbi Kennerson
Marie Louise Lindberg
Göran Ljungsell
Monica Gustafsson
Carola Gustafsson

Thomas Olausson sa...

Jag var också med på ett hörn ;-)

Någon som minns mig, Thomas Olausson från bildklassen?

Anonym sa...

Olle Petersson
Kortare inhopp i Natten 2, sedan mer stadigvarande från inspelningen av Armageddon och några år framåt.

Micke fd Johansson sa...

Hej, det här var ju onekligen hysteriskt roligt att ramla över under en av alla irrfärder på nätet... Jag var med som torterare i en nazirulle och några andra mindre bemärkta bi-(snarare statist)roller... Dessutom minns jag bestämt hur jag knåpade med en del specialeffekter till några korta rullar, bland annat skottlossningen i Eksjö gamla stad (som åsamkade en del rabalder). Varma och nostalgiska hälsningar till alla som eventuellt minns Micke Johansson (numer Willborg) som var klasskamrat med Christina, Monica, Carola m fl.
Allt gott från
micke(at)willborg.se,
"Surre" för ett fåtal utvalda...